Vloggen: hoe doe je dat?
7 november 2018
Wie kent het fenomeen niet? Vloggen. Wist je dat vloggen een zeer succesvolle toevoeging kan zijn in de manier waarop je communiceert met jouw klanten en relaties?
En dat berichten met vlogs veel vaker gedeeld en bekeken worden dan gewone berichten? Maar, hoe doe je dat dan? Wat heb je er voor nodig? Wat zijn de do's & dont's? Hoe werkt het technisch? Statement ontwikkelde een serie Vlog-workshops, die we binnen bedrijven en organisaties verzorgen.
Vloggen moet je doen!
Uiteraard beginnen we met wat theorie, maar vervolgens gaan we met de deelnemers aan de slag. Vloggen moet je vooral doen! Filmen, filmen en nog eens filmen. Maar daarna begint het eigenlijk pas echt. Want, stel je hebt een vlog gemaakt, wat dan? Hoe ga je publiceren? En waar? Zet je hem op Twitter? Of kies je voor Facebook? Of toch YouTube? Kan de clip er zo op, of moet je 'm nog wat bewerken? Welke tekst schrijf je erbij? Allemaal vragen, die we beantwoorden tijdens onze vlogsessies.